Retururile comerciale si reclamatiile produselor initiale de catre Cumparator se pot face numai in cazurile si in conditiile prevazute de prezentul contract.
Produsele se vor trimite catre Autoscan , la adresa strada Mihai Eminescu , nr. 170bis Moinesti , judetul Bacau
Pe documentul de expeditie trebuie specificat numarul de comanda.
Costurile de returnare vor fi suportate de catre cumparator.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Marfa implicata in retur trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- marfa care ne-a fost returnata trebuie sa fie in stare perfecta, corespunzatoare pentru revalorificare; daca ambalaul este deteriorat, Vanzatorul isi rezera dreptul de a nu accepta returul de marfa sau de a se retine o penalizare de pana la 20% din valoarea marfii;
- in cazul in care returnarea de marfa este cauzata de Vanzator, acesta nu va percepe taxe, in speta poate fi vorba doar de cazuri reale de garantie si livrari gresite;
- produsele livrate la comanda speciala la solicitarea cumparatorului care a furnizat seria de sasiu
- piesele a caror valoare pe bucata este mai mica de 10 lei nu fac obiectul returnarii;
- nu se admit la retur piesele care au fost deja montate sau piese care au fost comandate cu codul original sau de fabricant al piesei.
Pentru solutionarea reclamatiilor privitoare la returul de marfa Cumparatorul va trebui sa completeze un formular de retur marfa pus la dispozitie de catre Vanzator ( care va fi valabil doar dupa ce va fi semnat de un reprezentant al Vanzatorului ) si sa anexeze in functie de caz – documentele de achizitie a piesei ( factura fiscala, chitanta, etc ).
Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.
Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu sa fie completata si optiunea pentru modalitatea de transfer. In cazul in care se cere rambursarea sumei intr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul, precum si Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.
In situatia in care marfa se livreaza numai cu piesa pe care o inlocuieste la schimb, iar Cumparatorul nu o preda Vanzatorului, Vanzatorul va factura cu minus contravaloarea acesteia de indata ce ii este predata, dar numai dupa examinarea prealabila a starii acestei piese urmarindu-se primordial respectarea cerintelor impuse de furnizorul Vanzatorului.